Olyan étrend, amely mindössze 3 nap alatt megszabadul a hasától


Készüljön fel arra, hogy tökéletes legyen a tengerparton! Olyan étrend, amely mindössze 3 nap alatt megszabadul a hasától. Készüljön fel arra, hogy tökéletes legyen a tengerparton! Ahhoz, hogy szexi megjelenésű legyen egy fürdőruhában, a lapos has elengedhetetlen.

Bár ezt nem túl könnyű megvalósítani, egy kis ételfegyelem és testmozgás mellett mindössze három nap alatt megszabadulhat a csúnya hasaktól. Természetesen, ha kiemelkedő hasa van, a háromnapos étrend nem tesz modellt, de nagyban javítja a has megjelenését.Íme néhány szabály, amelyet be kell tartanod ahhoz, hogy szexisnek tűnj egy fürdőruhában:

1. nap: A méregtelenítés a titok

A lapos has egészséges folyadékokkal történő méregtelenítés eredménye. Próbálja ki a limonádét cukor, természetes gyümölcslevek vagy friss zöldséglé nélkül. Fontos, hogy a kérdéses zöldségeket semmilyen módon ne tartósítsák vagy dolgozzák fel, és a méregtelenítés napján ne egyél mást.

A méregtelenítés első lépése, hogy reggel megiszik egy pohár meleg vizet egy fél citrom levével. A vastagbél megszabadul a maradványoktól, megfeledkezik a puffadásról és a méreganyagoktól. Ezután 4 óránként igyon 200 ml gyümölcs- és zöldséglevet (bio), felváltva egy csésze bojtorján teával, pitypanglevelekkel vagy vörös lóhere.

2. nap: Étrendi változások 

Egy napos méregtelenítés után itt az ideje, hogy visszanyerje erejét tápláló tápanyagokkal, amelyek energiával és nulla rossz zsírral látják el. Ezen a napon fogyaszthat zöldségeket (frissen, főzve vagy főzve), gyümölcsöket, barna rizst, zabot, teljes kiőrlésű gabonát vagy quinoát és telítetlen zsírokat: olívabogyót és olívaolajat, lenmagot, halhúst.

Szüksége van sovány fehérjére is, amelyet csirkéből, grillezett marhahúsból vagy alacsony zsírtartalmú joghurtból kaphat. Az emésztés megkönnyítése és a puffadás elkerülése érdekében naponta többször fogyasszon. Tilos: fehér liszt, édesség, lufis ételek (bab, brokkoli, káposzta stb.) És savanyú gyümölcslevek. Ezek a fő tényezők, amelyek befolyásolják a has megjelenését.

Igyon minden nap legalább 8-10 pohár sima vizet a szövetekben visszatartott folyadék eltávolításához. Ugyanilyen fontos az éhezés elkerülése. Ha megfosztja testét a szükséges tápanyagoktól, az energia-megtakarítás érdekében lassítja az anyagcserét, és nem old meg semmit (még a kalcium csökkenését is kockáztatja). Diéta ananász és pulyka. Ideális kombináció a fogyáshoz mindössze két hét alatt!

3. nap: Gyakorlatok

 20 percig végezzen néhány kardio gyakorlatot. A könnyű nyújtások, a gyaloglás vagy a kerékpározás, a jóga vagy az alapvető pilates gyakorlatok segítenek a kalóriák gyorsabb elégetésében és az izmok gyors meghatározásában. Ezenkívül a sport az emésztőrendszer optimális működéséhez is hasznos, ami a lapos has elengedhetetlen feltétele.

Javasoljuk egy Pilates gyakorlatot, amelyet kipróbálhat otthon, vékony tornaszőnyegen. A Joseph Pilates által létrehozott, a hasi zsírégetésre kiváló hatással járó gyakorlat szintén segíthet a comb faragásában. Ülj a hátadon, kezed a nyakad mögött, könyökeid pedig oldalra nyújtva. Belégzés közben egyszerre emelje le a fejét és a vállát a padlóról, miközben emeli a jobb lábát, és térdét a mellkasához hozza. 

A bal láb felemelkedhet a levegőben, de fontos, hogy feszítetten tartsa. Kilégzéskor tartsa magasan a fejét és a vállát, de fordítsa balra. Ezután a bal térdét hozza közelebb a mellkasához, miközben belélegzi és kinyújtja a jobb lábát. Ismételje meg a gyakorlatot 6-szor mindkét lábon. Tegye szokássá ezeket a gyakorlatokat, és azt fogja tapasztalni, hogy a hasa megjelenése minden nap javulni fog.

Íme, milyen ételekre támaszkodhat a hasi tekercsek elleni küzdelemben:

  • Dió és mandula: Egy marék dió vagy mandula rengeteg előnnyel jár a szervezet számára, a magas vitamin-, ásványi anyag- és esszenciális zsírsavtartalom miatt. Ezenkívül segít csillapítani az édesség utáni vágyat, egyáltalán nem duzzad és hozzájárul az izmok fejlődéséhez.
  • Hüvelyesek: A borsó, a lencse, a borsó és a csicseriborsó fehérjékkel, rostokkal és szénhidrátokkal teli hüvelyesek, amelyek lassan emészthetőek és sokáig telítettnek érzik magukat.
  • Saláta: A zöldek általában antioxidánsokat tartalmaznak, amelyek harcolnak a szabad gyökök ellen és serkentik az immunitást. A salátát bármilyen étrendbe könnyű belefoglalni!
  • Féltelen joghurt: a joghurtban található probiotikumok alapvető szerepet játszanak az emésztésben, ezért jó minden nap legalább egy sovány joghurtot enni, a lehető legtermészetesebben.
  • Sovány hús: támaszkodjon pulykára, csirkére és marhahúsra, ha meg akarja olvasztani a hasi zsírt, mert sok fehérje van bennük.
  • Tojás: könnyű, olajmentes készítmény, a tojás hasznos a fogyókúrás étrendben – megolvasztják a zsírt és hozzájárulnak az izmok fejlődéséhez, beleértve a hasi izmokat is.
  • Olívaolaj: bebizonyosodott, hogy azok az emberek, akik a mediterrán étrendet alkalmazzák, amelynek elengedhetetlen az olívaolaj, gyengébbek és egészséges határok között vannak a koleszterinszintjük.
  • Teljes kiőrlésű gabonák: nélkülözhetetlenek az emésztéshez, a teljes kiőrlésű gabonák megtisztítják a testet, különösen a vastagbelet, és megszüntetik a leggyakoribb emésztési rendellenességeket, beleértve a puffadást vagy a székrekedést.
  • Citrusfélék: A C-vitaminban gazdag gyümölcsök segítenek akár 30% -kal több zsírégetésben edzés közben – derül ki az Arizonai Állami Egyetem tanulmányából. Támaszkodjon narancsra, citromra és grapefruitra!
  • Zöld tea: a csoda összetevőjének tekinthető zöld tea antioxidánsokban gazdag és támogatja az anyagcsere felgyorsulását, így a hasi zsír gyorsabban olvad, ha naponta megiszik egy csésze zöld teát.