Menjünk át együtt a táblázat néhány alapvető adatán

Menjünk át együtt a táblázat néhány alapvető adatán

Amely az alapértelmezett számunkra. Megjegyezzük a koleszterin határértékeit. A koleszterint pozitív mutatónak tekintik, laikus szempontból koleszterinszintnek is nevezik. A becenevet azért kapta, mert az egyik feladata az koleszterin vagy a rossz koleszterin szállítása közvetlenül a májba. Ami természetesen segít nekünk.

Menjünk át együtt a táblázat néhány alapvető adatán

A triglicerideket egyszerűen zsírcseppekként értjük, amikor ezeknek az anyagoknak egy része szabadon áramlik a véráramban. A szervezet az izomműködéshez szükséges módon használja őket, a fennmaradó rész, amelyet jelenleg nem használnak, zsírszövetben tárolja. Így egyfajta zsírraktárak, ugyanakkor hőszigetelőként működnek. Itt eddig minden rendben van. A probléma akkor fordul elő, amikor a vérben lévő trigliceridek mennyisége meghaladja a 2 mmol / liter vér mágikus határát.

Racionális étrend először is, kéz a szívre, írjunk le mindent, ami ma és minden nap az étrendünk fő tartalma. Az ott kolbász túl sok tej sweets Hús, liszt ételek.Mindezt a friss zöldségek és gyümölcsök rovására? Nem tudjuk elképzelni az étrendünket egy pohár alkohol nélkül? Az otthoni étrend helyett inkább a gyorséttermeket vagy éttermeket részesítjük előnyben, amikor a csábító ebédmenüből elsősorban szószokat, gombócokat vagy sült ételeket választunk,

Mint már megértettük, mindez közvetlenül feltölti a magas koleszterinszintet. Tehát az alábbiakban megmutatjuk, hogyan kell kinéznie az új menünek.Tanuljunk ha szükséges, teljesen zárja ki az ételek nem megfelelő technológiai előkészítését, például sütést, sütést, valamint gyakori grillezést korlátozza a több zsíros hús bevitelét, ehelyett minőségi halat, baromfit, játékot fogyaszt az olajok közül a jobbakat kell választani, előnyben kell részesíteni az omega-3 és 6 telítetlen zsírsavak kiegyensúlyozott arányú olajokat, míg az és 6 arányát kiegyensúlyozott arányban kell tartani az nmk javára.

Amely általában csökkenti az koleszterin szintjét

Amely általában csökkenti az koleszterin szintjétIgy a teljes koleszterint is csökkenti. Lenmagolaj, kenderolaj, magvak, például len, napraforgó, szezám, sütőtök vagy csak kender lehet hit különböző tanulmányok szerint a tojás evése nem befolyásolja jelentősen a koleszterinszintet, így időről időre egy tojás elkényeztethető. Ismét az étel elfogadható, könnyen emészthető előkészítését választjuk. Azt is gondoljuk, hogy a napi koleszterin DDD-je körülbelül 300 mg. Egy tojás 240-et tartalmaz a sajtok közül inkább túrót válasszon, kerülje a penészes, zsíros, kenhető sajtokat az étrendből.

Hogy kizárják a klasszikus szacharózt, értsd meg, hogy az egészséges táplálkozás nem egyenlő néhány teáskanál cukorral a teában, bár a cukornád. Megszokni az egyes élelmiszerek természetes ízét limit édességek, most majd minőségi müzli bárok, csokoládé magas % kakaó a magas glikémiás indexű szénhidrátokat alacsonyabb glikémiás indexű poliszacharidokkal helyettesítik, általában 50 körül vagy alatt cserélje ki a fehér kenyeret teljes kiőrlésű kenyérrel vagy jobb minőségű savanyúsággal naponta enni 3 adag friss zöldséget.

Értsük meg, hogy egy kisebb zöldség saláta snack borító gyümölcs, lehetőleg alma, citrus, naponta tudjuk kezelni magunkat, hogy 2 adag friss gyümölcs hetente többször igénybe vegetáriánus étrend növelje a rost mennyiségét úgy, hogy egyenlő legyen a napi 30 g összértékkel. Ez azt jelenti, hogy reggel készítsen zabpehely zabkását almaszál keverékével, hetente 3-szor, kezelje magát egy hüvelyes ebédre vagy vacsorára, ha sós, mindig gondoljon a friss zöldségek egy részére. 2 teáskanál psyllium naponta is segít növelni a rostot növelje a C-vitamin mennyiségét, amelynek DDD-je a táblázatok szerint 90 mg.

Személy szerint egyszer emelném ezt az összeget

Személy szerint egyszer emelném ezt az összegetEz egy nagyon fontos antioxidáns, a kollagén összetevője, amely többek között javítja a sérült érfalakat is. Ha hiányzik a C-vitamin, természetesen a kollagén kevesebb, akkor a szervezet helyettesítő oldatot használ, amelyben kollagén helyett koleszterint használ.Mozgás manapság, amikor a legtöbbünknek van egy autója, a szó legjobb értelemben, életünk egyharmadát az irodában, mesterséges megvilágítás alatt, légkondicionálóval a hátunk mögött, zsúfolt városokban, a jótékony mozgás ajándéka szó szerint csoda. A rendszeres testmozgás, különösen az aerob testmozgás számos pozitív előnnyel jár a szervezetben, beleértve a vér koleszterinszintjének természetes csökkenését.

Ezért mozogjunk, használjuk ki minden olyan pillanatot,amelyet itt nyújthatunk. Töltsük meg délutánjainkat rövidebb sétával, futással, úszással, korcsolyázással, kerékpárral vagy kerékpárral a hétvégén. Iratkozzon fel a jógára, vagy válasszon egyet a többi fizikai tevékenység közül, amely boldoggá tesz minket. Azonban ne vigyük túlzásba semmit, mindent mérsékelten, mert a mozgás, amely féktelen, akkor kétszer annyit árt.Nyugodt elme.Amikor stressz alatt állunk, a koleszterinszint emelkedik, függetlenül attól, hogy mit eszünk.

A test gyorsabban kezd termelni, mert a mellékvesék, amelyek fontos szerepet játszanak a stresszkezelésben, szükségük van rá a munkájukhoz. Mellesleg, nem jobb, ha időnként elkényeztetünk egy kis tortát, egy desszertet, egy darab kiváló minőségű zsírosabb sajtot, mint hogy stresszel növeljük a koleszterinszintet? A stressz, amely negatív értelemben masszírozza a belső szerveket, elveszi életadó erejét, energiáját, stresszét, ami felgyorsítja az öregedési folyamatot? Ehelyett meditáljunk, tiszteljük a lassú lépések művészetét, ne rohanjunk hiába, lélegezzünk a teljes tüdőből. Keressük meg a válaszokat a saját életünkben, a saját belsejünkben, ne ítéljük meg, ne ragaszkodjunk, ne hozzunk létre függőségeket.